Jedálniček podľa výživovej poradkyne na 3 dni

Chýbajú vám nápady na zdravý a odľahčený jedálniček? Inšpirujte sa menu, ktorý pre vás zostavila výživová poradkyňa. Pomôže vám s kombináciami potravín aj so zaradením konjakových príloh do bežného dňa

Deň prvý

Raňajky: ovsená kaša so strúhaným jablkom, škoricou a vlašskými orechami

ovesná kaše 1 (1)

Ingrediencie:

200 ml mlieka, 45 g vločiek, 100 g strúhaného jablka, 20 g vlašských orechov, škorica.

Postup:

V hrnčeku zohrejte mlieko a po chvíli pridajte vločky. Miešajte pár minút, kým vločky zmäknú a mlieko sa vsiakne. Zmes naservírujte do misky, zmiešajte s nastrúhaným jablkom a posypte škoricou a vlašskými orechami.

Desiata: biely jogurt s mandarínkou a čakankovým sirupom

 jogurt, mandarinka, sirup 1 (1)

Ingrediencie:

150 g bieleho jogurtu (3 % tuku), 70 g mandarínky, 10 g čakankového sirupu.

Postup:

V miske zmiešajte biely jogurt s mandarínkou a zalejte čakankovým sirupom.

Obed: pečený losos so zeleninou ryžou 

 losos 1 (1)

Ingrediencie:

100 g konjakovej ryže, 150 g lososa, 20 g cibule, 15 g oleja, 100 g ľubovoľnej zeleniny, 20 g nastrúhaného parmezánu, korenie.

Postup:

Rúru zohrejte na teplotu 200 ° C a dno plechu vysteľte papierom alobalom. Filet z lososa osušte papierovou utierkou, potrite troškou olivového oleja a pečte 4-6 minút. Medzitým orestujte na rozpálenom oleji najemno nakrájanú cibuľu, pridajte pokrájanú zeleninu, konjakovú ryžu (pred použitím prepláchnite studenou vodou) a chvíľu restujte. Následne vyberte lososa z rúry a môžete servírovať. Na záver posypte nastrúhaným parmezánom.

Olovrant: zeleninový šalát s feta syrom

 salát feta (1)

Ingrediencie:

200 g ľubovoľnej zeleniny (cherry paradajky, ľadový šalát, paprika), 50 g syra feta.

Postup:

Nakrájanú zeleninu zmiešajte s kockami syra feta.

Večera: čínska kuracia zmes s konjakovými rezancami

čína 2 (1)

Ingrediencie:

100 g konjakovej ryže, 100 g kuracích pŕs, 100 g mrazenej zeleniny – čínska zmes, 50 g póru, olej, korenie.

Postup:

Na rozpálenom oleji orestujte kuracie prsia, po chvíli pridajte zeleninu a konjakovú ryžu (prepláchnutú studenou vodou). Okoreňte a môžete servírovať.

Deň druhý

Raňajky: proteínový chlebík s guacamole
Desiata: kefír s malinami
Obed: boloňská omáčka s hovädzím mäsom a konjakovými špagetami
Olovrant: kapustový šalát
Večera: krevety na ázijský spôsob s restovanými konjakovými rezancami

Deň tretí

Raňajky: čokoládová kaša s quinoou, malinami a kokosom
Desiata: tvaroh s čakankovým sirupom, kúskami proteínových sušienok a pomarančom
Obed:  hubové rizoto z konjakovej ryže s bravčovou panenkou
Olovrant: cottage syr s bylinkami a cesnakovým suchárom
Večera: konjakové penne so syrovou omáčkou a slnečnicovými semienkami

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie