Ako na vegetariánsky jedálniček, keď ste na low carb

Základom väčšiny nízkosacharidových diét bývajú bielkoviny, ktoré telo získava predovšetkým z mäsa a rýb. Môže sa teda zdať, že nízkosacharidové stravovanie nie je nič pre vegetariánov. Opak je pravdou. Keď sa trošku poobzeráte, zistíte, že existuje mnoho skvelých potravín, ktoré majú nízky obsah sacharidov, a zároveň vysoký obsah tukov a bielkovín. Sú teda pre vhodné aj pre vegetariánov. Týždenný jedálniček, ktorý sme pre vás pripravili, vás možno inšpiruje, aj keď nie ste vegetarián. Nie je totiž od veci čas od času nechať odpočinúť aj tráviaci trakt.

shutterstock_1345282769 (1)

V našom jedálničku nájdete, samozrejme, aj recepty zo Slim Pasty. Konjakové cestoviny sú v BIO kvalite, bez sacharidov, s minimom kalórií a vysokým obsahom vlákniny. Nielen, že výborne chutia, ale aj perfektne zasýtia. Ich najväčšou výhodou je to, že ak ich budete konzumovať aspoň 2x týždenne, začnete chudnúť!

Dobrú chuť.

PONDELOK

UTOROK

STREDA

  • Raňajky: kokteil s kokosovým mliekom a čučoriedkami
  • Desiata: pomaranč
  • Obed: zeleninové karí rizoto z ryže Slim Pasta
  • Olovrant: mrkvové a uhorkové tyčinky s humusovým dipom a hŕstkou orechov
  • Večera: restovaný tempeh s rezancami Slim Pasta, kešu oriešky a zeleninou

ŠTVRTOK

PIATOK

  • Raňajky: škoricová kaša s jablkom
  • Desiata: uhorkové a mrkvové hranolky, reďkovka
  • Obed: vegetariánske lazane
  • Olovrant: listová zelenina a natvrdo uvarené vajce s trochou olivového oleja a hŕstkou orechov
  • Večera: feta syrový šalát s tekvicovými semienkami a makadamovými orechami, pokvapkaný olivovým olejom

SOBOTA

NEDEĽA

  • Raňajky: jahodový kokteil s nízkotučným jogurtom a orechami
  • Desiata: cottage s cherry paradajkami a pažítkou
  • Obed: špargľa, špenát a feta quiche s vajcom
  • Olovrant: miešaný zeleninový šalát s nízkosacharidovým dresingom
  • Večera: Poke Bowl